poniedziałek, 25 listopada 2013

Prolog i Bohaterowie

PROLOG

Hej. Jestem Rozalia, ale wszyscy mówią mi albo Roz, albo Rozi. Prowadzę normalne życie, a może raczej prowadziłam? Pewnego dnia poznałam Justina Biebera. Tak tego Justina Biebera. Nigdy nie byłam jego zdesperowaną fanką która lata jak głupia kiedy on wypowie tylko "Jedno" słowo. Nie sądziłam, że tak to się potoczy. Justin jest naprawdę spaniały, ale czy będę mogła być jego dziewczyną? Jestem taka jakby Zwykła blondynka. Romantyczna, zabawna i przyjacielska. Moją najlepszą przyjaciółką jest Des (Destiny) Jej imię jest pisane z błędem, bo pochodzi z..... Jakiegoś kraju.Moja mama robi za fryzjerkę u Biebera co jest mega wkurzające. Des i moje życie może się zmienić na dobre jeśli to ja podejmę tą ostateczną decyzję.


BOHATEROWIE


Rozalia Black17 lat
Mam 17 lat. Blondynka o długich prostych włosach. Na ulicy wyróżnia się urodą, niestety. Nie to, że jestem brzydka, ale można nawet powiedzieć, że jestem ładna. Tak mówią mi ludzie. Jestem wysportowana. Dosyć wysoka. I bardzo skromna. Nienawidzę jak chłopcy gapią się tam gdzie nie powinni, mianowicie na dupę, albo cycki. Nie lubię gdy ktoś mi powie, że jestem ładna, to takie dziwne. często to słyszę.





Justin Bieber 19 lat
Jak można nie znać Biebera. Wow. Lubię go, ale bez przesady. Nie wrzeszczę na jego widok AAA TO JUSTIN BIEBER. Sama wiem, że da się go pokochać. Ma przyjaciela Ryana. Co mogę o nim powiedzieć chyba każdy go zna?



Des (Destiny) Poster
Moja najlepsza przyjaciółka. Des wspiera mnie we wszystkim. Od kiedy tylko zobaczyła Ryana zakochała się w nim po uszy. Ryan też coś chyba do niej czuję, bo to nie chyba, ale na pewno widać. Można powiedzieć, że jest dla mnie jak siostra. Znam ją ammmmm.............od bobasa tak właściwie. Nasze mamy leżały na porodówce tylko, że ona urodziła się pierwsza. Zawsze można na nią liczyć.



Ryan Butler 
Jeden z najlepszych przyjaciół Biebera. Zakochany w Des. Nad jego ksywą jeszcze pracuje hahahaha. Jest taki jakby nie do końca zrozumiały. Zawsze wysyła sprzeczne sygnały, tylko Bieber go rozumie. Nie rozumiem czemu ale chyba się wstydzi. Nikt nie wie (oprócz Biebera) niki tak naprawdę jest.






________________________________________________________________________________
Hej. To jest blog o Justinie i o pewnej dziewczynie, potrzebowała wsparcia. Życzę miłego czytania.

CZYTASZ. KOMENTUJ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz