poniedziałek, 16 grudnia 2013

6: Ja się boje.

Mój strój widocznie się Justin'owi podobała bo przeleciał moje ciało chyba z 10 razy. Weszłam do basenu i pod płynęłam do Justina. Niby ten basen to normalna rzecz ale jakoś mnie tak jarał, że zachowywałam się jak dziecko. Justin tylko się śmiał i próbował mnie dogonić. Kiedy to mu się udało, złapał mnie i wrzucił do wody. Wyszłam z basenu i udawałam nadąsaną. Chłopak z przejęciem do mnie podszedł i próbował przeprosić, ale ja się odwinęłam i popchnęłam go do wody. Jego piękne włoski oklapły. Wynurzył się i pociągnął mnie za rękę po czym ja też znowu byłam mokra. Chłopak zaczął mnie namiętnie całować. Było bardzo przyjemnie, aż za bardzo. Jus'a ręka powędrowała do kokardki która trzymała mój stanik. Chłopak jednak się przeliczył, bo od razu go odciągnęłam od tej myśli.
-Justin jesteśmy w miejscu publicznym.-Odwiodłam jego rękę. Widziałam, że był zawiedziony. Ja nie jestem taka prosta, jak on myśli. Nigdy nie uprawiałam seksu. Postanowiłam z tym poczekać, bo nie będę tego robiła z pierwszym lepszym.
-A czemu?-Zrobił słodką minkę nr 5 i spojrzał na mnie.
-Nie, nie, nie ja się tak łatwo nie dam.-Zaśmiałam się po czym wyszłam z basenu. Justin za mną. Poszłam do pokoju się przebrać i umyć. (Tak myję się po basenie jestem nie normalna). Gdy weszłam do pokoju Des nie było. Poszłam do łazienki i wzięłam prysznic. Za wsze gdy to robię śpiewam, tym razem też to robiłam. Kiedy wyszłam z łazienki zobaczyłam Justina siedzącego na łóżku i patrzącego się na mnie z pożądaniem.
Nie zapominajmy byłam w ręczniku. Zaczęłam go coraz mocniej trzymać. Justin podniecił się,a jego kolega stanął na baczność. Myślałam, że się zacznę śmiać,ale w tej sytuacji on miał przewagę. Przygryzł wargę, co nie ukrywajmy było seksowne.
-Pięknie śpiewasz.-Uśmiechnął się do mnie i wstał z kanapy.
-Justin jak długo tu taj jesteś?-Zapytałam z nadzieją, że chłopak usłyszał tylko trochę mojej piosenki (Tak to była moja piosenka).
-Wystarczająco długo by wiedzieć, że masz talent, czyja to piosenka?-No i się zaczęło. Nie lubię jak ludzie pytają się czyja ona jest, bo potem ich ciekawość dobija mnie jeszcze bardziej.
-Mo-ja-Odpowiedziałam dosyć głośno by chłopak to usłyszał.
-Zaśpiewasz mi ją całą?-Tak naprawdę chciałam mu ją pokazać,ale po co? Teraz kiedy on sam się mnie pyta czemu mam mu nie zaśpiewać.
-Ok, poczekaj.-Zaczęłam śpiewać

-Piosenka nosi tytuł ,,Let our hearts break."



Honey see how much you've lost ,
Look what ruined .
I'd like to but I can not .
, , For now "is the correct term

Do not worry about me.
I will give advice. only
do you give ? Do not be afraid
about me. I know what I'm doing.


Give yourself time .
Well, maybe a lot of time ..
Try to forget ,
I already did.


Think about the past.
And this time, forget about me .
Give yourself a break .
Let our hearts break.
I already gave her .
Let our hearts break.
Now you get it . 2 #


When you turn around ,
I will not be there .
Always wanted to be closer,
when I wanted to be on.


 Please stop it.
You know that none of this .
Think about the past.
Now you know that it's over.



Heart knows what he wants .
And my wants a break.
Let our hearts break.
Let our hearts break.
The baby let it . 2 #

Let our hearts break.
I do not want to play in a breaker of hearts.
 Let our hearts break.
Find your princess.
But not me .
O dear.
Let our hearts break.

Let it .......


Kiedy skończyłam skapnęłam się, że Justin podziwiał mnie. Miałam na sobie nadal ten szlafrok. Kiedy wreszcie się ocknął zobaczył jak wychodzę z łazienki już ubrana w ciuchy. Trochę długo musiał sobie przetworzyć tą piosenkę, Pewnie uważa, że jest brzydka i boi się powiedzieć mi tą wiadomość. Ubrałam się dosyć ładnie jak na koncert.

 Justin wreszcie przemówił.
-Jedziesz ze mną na koncert, i ze mną śpiewasz. Wszystko uzgodnię ze Scoot'em i po piosence ALAYLM wejdziesz na scenę. Masz piękny głos i po prostu idealne wyczucie rytmu. Umiesz śpiewać, tańczyć i jesteś idealna.-Wybuchał radością. Ja też się cieszyłam. Jutro mam próbę,a teraz mam śpiewać moją piosenkę z Justinem Bieberem.

Jechaliśmy na koncert jakieś pół godziny. Czekałam za kulisami z Des i ćwiczyłam głos. Nagle miała być piosenka ALAYLM. Zaczęłam się stresować. Kiedy Jus skończył zszedł ze sceny i poszedł po mnie.
-Drodzy Beliebers, to  moja nowa dziewczyna Roz, powitajcie ją ciepło. Dziś zaśpiewam z nią piosenkę jej autorstwa. ,,Let our hearts break" mam nadzieje, że wam się spodoba.-Po tych słowach, szepnęłam do Justina.
-Boje się.- On tylko mnie pocałował i zaczęliśmy śpiewać.




Honey see how much you've lost ,
Look what ruined .
I'd like to but I can not .
, , For now "is the correct term

Do not worry about me.
I will give advice. only
do you give ? Do not be afraid
about me. I know what I'm doing.


Give yourself time .
Well, maybe a lot of time ..
Try to forget ,
I already did.


Think about the past.
And this time, forget about me .
Give yourself a break .
Let our hearts break.
I already gave her .
Let our hearts break.
Now you get it . 2 #


When you turn around ,
I will not be there .
Always wanted to be closer,
when I wanted to be on.


 Please stop it.
You know that none of this .
Think about the past.
Now you know that it's over.



Heart knows what he wants .
And my wants a break.
Let our hearts break.
Let our hearts break.
The baby let it . 2 #

Let our hearts break.
I do not want to play in a breaker of hearts.
 Let our hearts break.
Find your princess.
But not me .
O dear.
Let our hearts break.

Let it .......


Wszyscy zaczęli bić brawo.



_________________________________________________________________________________
No i mamy next. Ale muszę przyznać, że strasznie długo nie miałam weny. Jeśli blog wam się podoba to pokarzcie go znajomym. KOMĘTUJCIE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz