piątek, 9 maja 2014

12:Żyletka

Siedząc w samotnościach doszłam do jednego. Jestem nic nie watrą dziwką. Wszystko mnie już spotkało, ale zdrada osoby którą kochałam? Ludzie to nuż w serce i kopnięcie w krocze jest mniej bolesne. Wyobraźcie sobie mój ból. Nie da się  wyobrazić sobie czegoś czego  nigdy nie zaznałeś albo nie zaznasz. Bo to wszystko jest po to by mnie dobić? zabić? Czemu ze mną nie zerwał skoro mu się znudziłam? To byłoby dużo lepsze od zdrady i tym samym zrujnowania mi życia. Ale co on tam wie....... Justin pieprzony Bieber kurwa. Ten człowiek może mieć każdą wystarczy że kurwa na nią spojrzy, a ona go prosi żeby ją bzykną. Ba ona go błaga. Teraz wszystko stało się jasne. On był ze mną tylko po to by mnie bzyknąć i zostawić, albo zdradzić. Wstałam o ostatnich siłach i poszłam do łazienki. Moje oczy, moje włosy, moja postawa. To nie ja. To nie ta sama dziewczyna co była dzień temu. To laska której nie potrafię poznać. Pewność siebie=brak.Schludny wygląd=brak. A co najważniejsze zero uśmiechu i cienia szczęścia na mojej twarzy. Czy to właśnie ten dzień kiedy sięgnę po moją dawną przyjaciółkę. Żyletka.Tak to było wyjście awaryjne które zawsze mi pomagało no cóż może i teraz pomoże

Nic nie mówiąc wyszłam z łazienki i poszłam do szafy wyciągnęłam zestaw :


*1 godz później*
Przebrana, umyta i uczesana wyszłam z łazienki z bandanką na ręce. Nie chce żeby Des się dowiedziała i tak musiałam zadzwonić do taty i to wszystko wyjaśnić , a ona jest na siebie zła za to, że to zrobiłam. Ona myśli, że jej problemy z kasą są ważne tak jak Bóg wie co. Dla mnie pieniądze to nie problem, a jeśli jej to pomorze to będzie to dla mnie jedyna rzecz z której mogłabym się ucieszyć. Postanowiłam nie marnując dnia wyjść gdzieś na miasto i nie przejmować się niczym.



Wyszłam z budynku tyłem bo recepcjonistka ostrzegła mnie przed, tymi fankami i reporterami. Udałam się do sklepu z butami i kupiłam sobie z trzy pary. Poszłam przed siebie i nie zważając na nic szłam i szłam. Jednak jedno stoisko wywarło na mnie taki ból brzucha, że myślałam, że upadnę. Łzy znów zaczęły napływać mi do oczu. Gazeta Seenlin tEen napisała ,,Młody piosenkarz Justin Bieber znalazł sobie kolejną d*%ke? Jego niedawna dziewczyna Rozalia nie będzie zadowolona. Chłopak ostatnio wyzwał ją od nic nie wartych szmat i suk, które jak twierdzi młody piosenkarz ma na skinienie palcem. Potem opublikował zdjęcie jego i jakieś laski która wygląda nie gorzej od niedawnej wybranki piosenkarza. Dodajmy jeszcze tylko sytuacje w jakiej może znajdować się dziewczyna. Rozalko pociesz się tym, że nie ty jedna zostałaś tak podle wykorzystana. Miley Cyrus i Demi Lovato też dały się mu okiwać. Tak jak i ona młode gwiazdki Disneya miały złamane serce przez tego samego osobnika teraz się wspierają i są przyjaciółkami. Co będzie się działo dalej? Tego dowiecie się niebawem....

Ciemność, czy ja umieram. Heh oby.......














_________________________________________________________________________________
Przepraszam za taką przerwę, ale wiecie brak weny na ten blog. Cały rozdział jest smutny ponieważ ja też mam ochotę się zabić. Mam dość moich kolegów z klasy męczą mnie ich głupie zachowania. No, ale nie będę wam truła tyłka bo każdy ma własne problemy.



Do następnego! ;***




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz